novinky e-mailem

mám zájem o zasílání novinek na e-mail

novinkyEmailem-tlacitko

kde koupit Farlin

Facebook

Farlin CZ s.r.o. na Facebooku

BabyFitness.cz

baby-fitness-logo-2

Maminky, buďte i po porodu fit a neřešte hlídání.
Cvičíme v Liberci i v Jablonci nad Nisou.


FAQ
Napsal uživatel Administrator   
Čtvrtek, 14 Srpen 2008 18:25

Q: Proč moje nová páková odsávačka mléka neodsává?

A: Chyba je pravděpodobně v silikonovém těsnění (tvar kroužku) v pístu odsávačky. Silikonový materiál má ze své podstaty tendenci se smršťovat. Z toho důvodu je třeba před prvním použitím odsávačku rozebrat na jednotlivé díly a silikonové těsnění roztáhnout několikrát na všechny strany viz obr. A. Poté odsávačku opět složte, důkladně dotáhněte lahvičku a odsávačka by již měla být 100% funkční.

 

 

 

 

 

 

 

 


Q: Jak prodloužit životnost elektrické odsávačky mléka?

A: Pokud odsávačku delší dobu nepoužíváte, odstraňte z ní baterie. Nepokládejte odsávačku s odsátým mlékem na bok. Mléko, které by se dostalo do prostoru s motorkem, by časem mohlo snížit efektivitu odsávání.


Q: Jak je to s udržováním teploty u výrobků: termoobal a termoláhev?

A: Z hygienických důvodů se nedoporučuje uchovávat ohřáté mléko déle než 2 hodiny. Z toho vychází i konstrukce termolahví a termoobalů FARLIN. Výsledná doba, po kterou je výrobek schopen udržet teplotu, je závislá na okolním prostředí. Lepší představu o chladnutí tekutiny v láhvi v termoobalu nebo v termoláhvi poskytuje následující graf.


Q: Jak vyřídit reklamaci co nejrychleji?

A: Rychlé vyřízení reklamace je u kojeneckých výrobků velice důležité, a proto naše firma FARLIN CZ, s. r. o., vyřizuje reklamace nejpozději do dvou dnů od přijetí reklamovaného zboží.

Aby nedošlo k prodloužení této doby vlivem komunikace mezi naší firmou, prodejcem a zákazníkem, doporučujeme při zjištění závady následující postup:

  1. Zaslat informační e-mail na adresu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript s popisem zboží (kódové označení, závada, barevné provedení, adresa prodejce).
  2. Na základě tohoto e-mailu bude zákazník vyzván, aby zaslal výrobek na adresu firmy FARLIN CZ, s. r. o., a zároveň bude informován, jakým způsobem se bude reklamace řešit.

Po skončení reklamačního řízení bude zákazníkovi zaslán výrobek nový, opravený, nebo v případě závažnějších okolností mu budou vráceny peníze.

Aktualizováno Úterý, 25 Listopad 2008 11:40
 
Webhosted by Dpoint - web & design $ shop