Doporučujeme



novinky e-mailem

mám zájem o zasílání novinek na e-mail

novinkyEmailem-tlacitko

kde koupit Farlin

Facebook

Farlin CZ s.r.o. na Facebooku

BabyFitness.cz

baby-fitness-logo-2

Maminky, buďte i po porodu fit a neřešte hlídání.
Cvičíme v Liberci i v Jablonci nad Nisou.


Jak naučit dítě, aby spalo celou noc
spinkaNoční buzení vašeho zlatíčka – kolikrát už jste tohle téma probírali: doma, s přáteli či dokonce při návštěvě pediatra. Jak to, že některé dítě usne v 7 hodin večer a spí až do rána, zatímco jiné se dožaduje pozornosti nebo mléka třeba i každou hodinu? Pominu noční buzení v prvním půlroce života, které každá maminka (i tatínek) tak nějak smířlivě a s něhou v srdci překoná, ale co pak?

 

V chytrých knížkách se dočtete, že některá miminka už jsou v této době často schopná spát až do rána bez krmení, jiná že se ještě jednou nebo dvakrát za noc probudí a mléko vyžadují. Ale co když se pomalu blíží první narozeniny a situace se nelepší? A někdy se naopak ještě zhoršuje?

Svoji první dceru Markétku jsem kojila 15 měsíců, přičemž noční kojení se mi podařilo odbourat vlastně úplnou náhodou. Ještě ve 14. měsíci jsem k ní tak dvakrát třikrát za noc vstávala a kojila. No, kojila… sama jsem cítila, že je to spíš o něčem jiném, ale neměla jsem sílu s tím nic dělat. Nejrychlejší a nejúčinnější bylo vstát, přiložit a rychle zase usnout. A pak jsem jednou dostala velkou rýmu, nechtěla jsem malou svým smrkáním a kašlem budit, a tak jsem šla spát do jiné místnosti. A co se nestalo! Markétka se v noci vzbudila, začala kňourat a já už se pomalu připravovala na to, že vyrazím, abych to měla co nejrychleji za sebou. Ale než jsem do pokoje, kde spala, došla, pláč ustal. Další dvě noci se ještě tak dvakrát za noc probudila, zakňourala, ale pak opět usnula a spala až do rána. Nemohla jsem tomu uvěřit – jak jednoduché řešení! Stačilo se od ní v noci odstěhovat.

Samozřejmě jsem se těšila, jak tuto taktiku uplatním i u druhého dítěte. Ondra byl mazel a od půl roku se frekvence nočního buzení neustále zvyšovala. Kolem 10. měsíce jsem k němu vstávala snad každou hodinu. Vždycky se v postýlce postavil a brečel a brečel a brečel…, dokud jsem ho nevzala a nepřiložila, teprve pak jsem ho mohla znovu vrátit do postýlky. Říkala jsem si, no jo, to jsou ti kluci, a trochu o své „taktice“ začala pochybovat. A přiznávám, že jsem se ji asi trochu i bála uplatnit. Až jednu noc už jsem to nevydržela a úplně jednoduše šla pryč. Ustlala jsem si na gauči v obýváku a … opravdu bylo po problémech. Ondra od té doby spí sám a celou noc!

Neříkám, že tato metoda je samospasitelná. Poradila jsem ji některým svým kamarádkám a tam to nepomohlo. Každé dítě asi potřebuje trochu něco jiného. A tak vás prosím – ve jménu klidných nocí ostatních matek – podělte se s námi o Váš příběh, o Vaše zkušenosti, o tu Vaši „taktiku“. Vždyť vyzkoušet se přece může všechno.

 

Autor: Dana Filipová

Komentáře (116)Add Comment
0
...
napsal Silwa, říjen 13, 2008
Rada v příspěvku je přesně tím, co jsme doma vyzkoušeli i my. Dokonce na radu dětské doktorky: "Je to o nervech,buď zvítězí ty vaše, nebo ty miminkovské," řekla nám tehdy. Dceři byl necelý půlrok. A tak jsem se stěhovala do obýváku a můj manžel držel službu v ložnici. Trvalo to tři noci, než dcera pochopila, že v noci se prostě spí. Byla jsem z jejího pláče opravdu na nervy, ale vyplatilo se a myslím, že jí to opravdu vůbec v ničem neublížilo. Všem přeji hodně zdaru a co nejmenší frekvenci vstávání v noci :-)
0
...
napsal Alice, říjen 14, 2008
Zdravím všechny! Pokud jde o spaní, jsem zatím v té fázi, kdy k malému Pavlíkovi pořád vstávám - je mu 5 měsíců. Budí se ale hrozně často, třeba i 8x za noc a je pravda, že ráno jsem strašně unavená. Zatím to řeším čokoládou - ta mi dodává energii. Vím, že pokud se budu chtít vyspat, budu muset být asi razantnější, ale zatím si myslím, že je Pavlík malý a potřebuje mě. Já ten jeho pláč zkrátka ignorovat neumím.
0
...
napsal Monča, říjen 18, 2008
Zdravím.čtu tady Vaše příspěvky. Mám čtyř měsíčního syna. Už v porodnici vstával po třech hodinách, byl opravdu ukázkový. Po příchodu z porodnice mu tozůstalo. spinkal pořád po třech hodinách a asi po 14 dnech doma spal v noci šest hodin. Pak nastala doba že spal celou noc jen s jenou přestávkou na kojení a až, když jsem jela ke své sestře na návštěvu a ona když začal kňourat tak mu dala dudlík a Honzík od druhého měsíce spí 12-13hodin v kuse . což je opravdu paráda. myslím si že kdybych tenkrát nejela k sestře tak ještě dnes v noci alespoň jednou kojím. A vzhledem k tomu, že má momentálně období cucání palečků, tak když se v noci vzbudí tak si dá palec do pusinky a já ani nevím, že kdy se v noci probouzí. A co se týče ignorování pláče - plně souhlasím jelikož už malé děti jsou jak se říká vyčůrané a moc dobře to s námi umějí. stačí jen vydržet a vyhrajete maminy. s pozdravem všem Monča
0
...
napsal Monča , říjen 18, 2008
Tak jsem se rovnou zaregistrovala. smilies/cheesy.gif jinak ještě k mému předchozímu příspěvku, samozřejmě vím, že každé dítě je jiné a na každé platí něco jiného. přeji hodně úspěchů a hlavně zdravé dětičky s pozdravem Monča
0
...
napsal Lucie, říjen 20, 2008
Dobrý den, u nás se naštěstí psí celou noc již od 3 měsíce. Nemohla jsem dlouho kojit a tak jsem přešla na umělé mléko. Když se mi malá v noci vzbudila tak jsem šla ohřát mléko a dala jí dudlíka a když jsem se vrátila tak už zase spinkala tak jsem zjistila že se nebudí hlady a už spíme klidně. Myslím že mám štěstí že spí celou noc.
0
...
napsal Markéta, říjen 21, 2008
Tak já mám 3,5měsíční holčičku,taky kojím po 3hod.a v noci tak 2x.Ale před týdnem se mi začala častěji budit,nevím čím to je,ale už se těším a netrpělivě čekám kdy nastane ten čas,kdy bude spát celou noc.
0
...
napsal JARONICE, říjen 22, 2008
MUSÍM ŘÍCT ŽE MÁM DRUHÉ DÍTĚ A SÍME CELOU NOC KOJILA SEM DO 2 LET MUJ PROBLÉM BYL O TEPLO DĚTI MI SPALY JEN VENKU A OKNA JSEM MĚLA OTEVŘENÉ DOKUD NEŠLI SPÁT ALE ZATÍM JSOU ZDRAVÍ MÁM 6 LET A 4 MĚSÍCE smilies/smiley.gif
0
...
napsal Róbert , říjen 25, 2008
Mám dceru Michaelu a jsou jí 2 měsíce a něco. Zatím ji máma jenom kojí. Koukám že máme asi štěstí. Míša se v noci vzbudí maximálně 2x. Jinak spí. Občas se stane že spí i 8 nebo 9 hodin v kuse. Zpočátku jsme skoušely naběhnout na nějaký rytmus kojení po dvou až třech hodinách. To nefungovalo a tak jsme rezignovali. Teď máma kojí když má Míša hlad. Večer provádíme rituál koupání, kojení a usínání při hudbě. Asi Míša poznala, že je čas, kdy jdou spát i rodiče. Mimochodem, spíme všichni tři v jedné malé místnosti. Občas se někdo v noci vzbudí a Míšu zkontroluje.
0
...
napsal Katka, říjen 29, 2008
Jééé, to je mazec, jak máte hodné děti...souhlasím s maminkou Lenkou, že je to děsně frustující číst, jak děti úžasně spí celou noc atd.atd.Jsem na tom stejně! Máme rok a půl mladého synáčka a už i my vyzkoušeli vše,dokonce včetně sirupů a čajů na spaní,nic! Už spí sám ve svém pokoji, je to sice lepší, ale ne úžasné! Když jdu za ním 3x za noc, je to úspěch,ale není problém i 5x a víc!Hrůza, to trvá od narození a přitom je někdy od 10dnů krom kojení i na umělém mléce,které od pátého měsíce nastoupilo v plné síle!Nic,nepomáhá ani to! Opravdu nevím čím to je a co by pomohla...snad jen ten věk a čas!Ale hlavně ať už to přijde...máme ještě 4letou dcerku a ta spí od mala pěkně pokud je zdravá nebo nemá nějaké divoké sny!
90
...
napsal Michaela , listopad 03, 2008
ahoj,mame 18.mes chlapecka.Tez se snazime odbouravat nocni vstavani a piti mleka.Ale zatim to nejde.Kdyz uz jsem uspesne vysadila piti mleka,stejne se budi a musi dosatt aspon caj.zatim nemam takovou vuli.ale snazime se.chystame se ho presunout do jeho pokojicku.tak pri predstave ze letim pres cely bytsmilies/cry.gif.
0
...
napsal Alena, listopad 03, 2008
Tak u dcery se mi noční buzení se na nakojení podařilo odbourat až v 17 měsících,a to tím způsobem že jsem k ní vstávala první noc asi po 20 minutách,vždycky jsem jí hladila a utišovala ji ať nepláče a nebudí sousedy,protože v bytovce bylo všechno slyšet,druhou noc se intervaly o něco prodloužily a během dalších tří nocí se postupně prodlužovali až na jedno probuzení za noc a pak už spala celou noc.Záměrně jsem jí nedávala žádné čaje,ať jí neučím dál v noci vstávat na pití.Syn má 14 měsíců a je na kojení ještě větší závislák než byla dcera,ale už se na to noční odstavení chystáme,jen zatím to odsunujeme,protože teď byl nachlazený,takže se budil každou chvíli kvůli plnému nosu a já mu u kojení nos rovnou prostříkla mlékem.
0
...
napsal Pavla&Lída, listopad 05, 2008
Máme právě 4 měsíční holčičku. Před cca 2 týdny jsem s hrůzou zjistila,že její noční intervaly se záhadně krátí a vstáváme čím dál častěji.Babička radila k večeři kašičku.Nevydržela jsem do úplného ukončení 4. měsíce a opravdu holčičce kaši večer dala. Spinká 7-8 hodin v kuse (teď třetí noc).Musím říct i to, že dcerka musela do svého pokoje a jistí to chůvička u mého ucha, protože jak se pohne/zavrní/vzdychne - jsem vzhůru a sebekriticky musím uznat, že jsem jí kolikrát asi i vzbudila tím, že jsem honem v noci řešila její kńourání ještě než se ona opravdu probudila a tím jí vlastně naučila budit se.Také zkusím poradit co se u nás osvědčilo - to mlíčko/kaše je teplejší než obvykle-tak tak aby to malou nespálilo.Tím usíná skoro už u jídla.Pokud máme ošklivější noc,zabere tátova veliká náruč a opravdu pevné sevření (proto musí táta smilies/smiley.gif ) a zároveň pohupování na míči.Snad nám ty klidné noci vydrží-a to přeji VŠEM!
0
...
napsal pet, listopad 05, 2008
Maxíkovi je cca 13 měsíců a stále v noci sosá z prsa. Co všechno jsme odzkoušeli...večerní kojení nahradila mléčná kaše, je přestěhován v dětském pokojíku, v noci k němu docházel pouze manžel a nic. Takže zase k němu vstávám já, přiložím krátce k prsu, pak položím zpět do postýlky a zase Maxík spinká. Takto se náš rarášek budí několikrát za noc, průměrně to je tak 2-3krát. Ani nevíte, jak se těším, až jednou prospím v kuse celou noc, a doufám, že to nebude až v první třídě smilies/tongue.gif
0
...
napsal Pavla+Pája, listopad 05, 2008
naší Pájince jsou momentálně přes čtyři měsíce a jelikož se mi od začátku tvořilo málo mléka byla už od začátku dokrmovaná "Nutrilonem" ale co se týče nočního spánku je velice šikovná a už od konce šestinedělí se budila většinou jen jednou za noc,teď vydrží spát většinou pokaždé celou noc,usíná většinou později okolo 23hodiny a vydrží spát většinou zhruba do 7-8 hodiny ráno,zato ale přes den usíná mezi krmením třeba jen na půl nebo třičtvrtě hodinky takže průměrně za celý den a noc naspí jen okolo 12-13hodin a přes den dosti vyžaduje moji neustálou pozornost,takže domácnost zaostává,naštěstí manžel mi hodně vypomůže smilies/smiley.gifale na usínání nám vždy pomůže čajík a taky asi dva měsíce papáme zasycovací formu mlíčka,takže vydržíme déle nepapat a dříve nezvyšovat dávky protože malá je dost nenasyta smilies/smiley.gif
0
...
napsal Lucka, listopad 06, 2008
Všechny vás zdravím! Myslím si, že většina z vás má až zázračné děti smilies/cheesy.gif Já mám tři a žádné nespalo celou noc, dokud bylo kojené (cca do 18 měsíců). Moje sestra má dcerku, která teď chodí do 3. třídy a přijde i 5x za noc. Už vyzkoušeli všechno, teď uvažují o návštěvě neurologa. Od malička nesnesla být v postýlce, brečela i přes hodinu, dokud nebyla přesunuta do postele rodičů. Jakmile začala chodit, chodila každou noc. Když se sestra přesunula do její postele, za hodinu za ní opět přišla. Prostě nevydrží spát více než 2 hodiny v kuse a to jí na jaře bude 9 let. Takže si važte vašich miminek a nebuďte na ně tak přísní! smilies/cheesy.gif
0
...
napsal Barča , listopad 06, 2008
Ahoj maminy a taťkové!
Vydržte!!! My máme 10,5m a doufám, že dnešní nocí začalo naše celonoční spaní smilies/tongue.gif Amálka se ještě minulý týden budila i 3x za noc. Sotva jsem vlezla do postele do půl h. byla vzhůru. Má svůj pokojíček a přesto to vždy vytušila. Před 4 dny jsem řekla A dost!!! Nasadili jsme stejnou "léčbu" jako u první dcery. 4-5 nocí vydržet, 6 se vyspímesmilies/cheesy.gifAm se vzbula jako obvykle, já ji dala jen dudlík, nebo cucnout vody a dudlíka pak jsem nenávratně zmizela v ložnici a vypla chůvu. Ten řev byl slyšet i bez ní smilies/grin.gif. Tohle trvalo 3 noci a koždou noc byl interval buzení delší a interval křiku kratší smilies/wink.gif Dnes jsme spali poprvé colou noc až do 6h. Jupííí!!!
0
...
napsal Markéta, listopad 06, 2008
tak já mám syna tři riky a pro toho nebyl problém se budit každou hodinu do 2,5roku.A to od narození a o uspávání ani nemluvím obdivuji všechny dětičky,které jdou spát po večerníčku unás je 22hod.a malý je čilý jak rybička.Ale teď už aspoň spí skoro celou noc tak jedno probuzení.Zato máme ještě půl ročního chlapečka a ten spí v poho tak dvě když nám rostou zoubky tři probuzení.Sama nevím čím to je že každý je jiný,ale jsem ráda jinak bych to už asi nezvládala.Jo a taky nám žídné ritualy,čaje ani masáže nepomáhali lepší spinkat.Asi fakt můsí člověk počkat až dojde ten správný spinkací celonoční čas.Tak maminky pevné nervy hlavně v noci!!!!:
0
...
napsal Míša, listopad 07, 2008
Možná je to i těhotenstvím.Měla jsem těhotenství úplně pohodové a naše dcerka je od narození spokojený smíšek.Večer ji před 19 hod. vykoupeme, pak dáme mlíčko a už je naučená, že zůstane v postýlce a bude se spinkat.Takhle to dodržujeme snad od narození, od 5ti, 6ti měsíců spinká celou noc, občas se vzbudí, že má žízeň a spinká do 7, 7:30 hod.
0
...
napsal Míša, listopad 08, 2008
Ahoj všechny unavené maminky a tatínkové, také jsme na tom podoběně. Snažím se malou už přes den nekojit je jí 11 měsíců (pěkně kouše) ale v noci jí ještě dávám. asi od 7 měsíce se budí tak po 2,5hodinách a k ránu je to po hodině. zkusili jsme variantu tak si plakej a vynechala první vstávání v 21,30 teď se budí až okolo půlnoci ale další vstávání jsou zas po 2,5hodinách. teď se chystáme na vynechání dalšího vstávání sice to bude krušné stají v postýlce a pláče ale snad nám to pomůže. Držím palce všem co se chcete vyspat. Spaní zdar!!!!smilies/cheesy.gif
92
...
napsal Zuzana, listopad 10, 2008
zdravím všechny!
I my jsme zrovna řešili tenhle problém. Malé je devět měsíců, od narození spinkala krásně, jenže tak kolem pátého měsíce se začala budit a teď to dopracovala tak daleko, že jsem k ní vstávala po hodině.Tak jsme museli zakročit.Chtěli jsme ji nechat vyplakat, ale to opravdu nešlo,je to velký křikloun a má neskutečnou výdrž,tak jsem to dělala tak,že jsem seděla u postýlky a hladila ji a tiše povídala. První noc byla bezesná, další noc se vzbudila už jen třikrát a dnes poprvě spala až do rána:-) Musím říct, že u nás byl taky velký krok večerní usínání v postýlce. Do teď mi totiž usínala u kojení a pak se vzbudila a hledala prso.Ještě bych se chtěla maminek zeptat,jak to dělají se spaním přes den.
Přeji všem pevné nervy a spokojená a vyspinkaná miminka!
..., Nízko hodnocený komentář [Ukázat]
0
...
napsal Nikola, listopad 12, 2008
Pro redakci-zajímalo by mě kdy se bude tato diskuze vyhodnocovat?Většina námětů je docela podnětná a jde vidět že u každého zabírá něco jinéhosmilies/wink.gif
0
...
napsal Majda, listopad 12, 2008
Já doporučuji vyměnit maminku za tatínkasmilies/smiley.gif U nás jsme to vyřešili tak, že jsem se odstěhovala načas z ložnice a k malé vstával manžel. Do té doby jsem ji kojila skoro pětkrát za noc. V 10 měsících jsme si řekli dost: v noci se zkrátka spísmilies/smiley.gif Když malá začala plakat, manžel ji vzal, pochoval a dal zpátky do postýlky. Nejdřív řvala ještě víc, samozřejmě chtěla prso smilies/smiley.gif, ale nakonec jí došlo, že už nic nebude. Manžel to vydržel tři noci a od té doby SPÍME!!!! Přidávám se ke všem, kdo říkají, že je to o nervech. A taky si myslím, že je lepší přes den ke hraní vyspaná maminka než maminka unavená. Všem držím palce!!!
0
...
napsal camis, listopad 18, 2008
Ahoj,musím vám říci,že jsem úplně štastná,že jsem objevila tyto stránky.Ještě do této doby jsem si myslela že mám velký problém se svou 6 měsíční dcerkou,protože se začala od 6 měsiců budit zhruba po té 24h a budí se po 1h až do 5h ranní a jelikož čekáme až budeme mí dostavěný byt,který je velký,poněvač nyní jsme namačkáni v 1kk takže opravdu nejde praktikova- nechat jí vyplaka,zkoušela jsem i pohlazení a mluvení ale to vůbec nezabralo.Musela a musím jí vždy přiložit k prsu a pak spinká tak tu 1h a až do těch 5h jí přikládám k prsu a pokaždé přenáším do postýlky.Hned jak se přestěhujeme tak budu doufat,že se vše změní a vyzkouším všechny rady,které jsem si tady přečetla a to by bylo aby nějaká nezabrala.
smilies/grin.gif
139
...
napsal Lenka, listopad 19, 2008
Milé maminky a tatínkové, mám skoro 1Oti měsíční holčičku a problém se spaním jsme měli také. Bylo to hlavně v době, kdy se malá začala v postýlce točit do kolečka. Vždycky, když se dostala až ke špryclím u postýlky, probralo jí to a už měla obtíže s tím opět usnout.Ze začátku jsem tento problém řešila tím, že jsem si jí vzala k sobě do postele, ale v tu ránu z ní byla "přísavka" a nevyspaly jsme se ani jedna. Postýlku jsme s přítelem tedy odstěhovali do pokojíčku a místo ní koupili velkou postel. Z jedné strany jsme jí přitiskli na zeď a z druhé je naše manželská postel. Od té doby malá spí klidně celou noc, jen když rostly zoubky se tak jednou vzbudila. V té velké posteli má své pohodlíčko, natočí se jak potřebuje a v klidu spinká. Postel se bude hodit i do budoucna, tak to můžete také vyzkoušet. přeji klidné noci všem...smilies/smiley.gif
0
...
napsal Darina, listopad 27, 2008
Naše zlato jsme si naučili tak, ze stačí zakňourat, dostane dudlík a chrní dál celou noc. Spí takhle už od třetího měsíce. O půl osmé dostane véču a v osm ráno snídani a je spokojená ona i my. Chce to vyzkoušet a vydržet. A pokud bydlíte v paneláku, chce to i toleranci sousedů...smilies/wink.gif
0
...
napsal s, listopad 28, 2008
Přesně jak píše Míša. Taky máme mrňouse naučeného tak,že kolem sedmé koupeme, pak se napapká, uložíme ji do postýlky, zavřeme ji dveře a ona si sama chvilku povídá a pak spinká. V noci se většinou nebudí a když, tak beze slov přebalíme, nakrmíme a uložíme a ona zase usne sama.
0
...
napsal lucik, leden 09, 2009
Ahoj,mému synovi je 16 měsíců,za noc se budí 15krát někdy i více krát,ale už jsem řekla DOST.V lékárně nám doporučili homeopatika po kterých by se to mělo zmírnit.A ono opravdu stávám k němu 5 krát za noc.
0
...
napsal alena, leden 16, 2009
Ahoj, kdyby někdo chtěl poradit ohledně uspávání dítětě anebo nočního kojení, koukněte na stránky www.kojeni.net....Je tam moc zajímavých rad.smilies/wink.gif
0
...
napsal Alena, leden 27, 2009
Zdravím vás všechny.Mám 3,5měsíční dvojčátka Johanku a Rozálku. Výchova jde skoro sama, protože holčičky se narodily o měsíc dříve,tudíž byly ještě hodně spavé,musela jsem krmit každou zvlášť.Takže jsem nakrmila jednu, po vybrknutí jsem ji položila do pelíšku a krmila druhou.Někdy to trvalo i 1,5 hodiny. V porodnici jsme najely na 3hodinový cyklus krmení.Po návratu domů z porodnice po 14 dnech si to holčičky upravily samy na cyklus 2hodinový.Dál jsem je musela na každé jídlo budit,krmím celou dobu každou zvlášť.Kojím je,ale musím je dokrmovat nutrilonem,protože jim opravdu chutná a mé mléko jim už nestačí (mám ho málo na 2hodinový cyklus). Skoro po 3 měsích jsem padala únavou a nevyspáním, dostavila se krize. Ta mě donutila udělat následující - po vykoupání - začínám zhruba kolem 18.00 h.- je postupně narkmím a dávám je po pomazlení a uklidnění rovnou do postýlek (které máme v ložnici) spinkat. Takže se dá říct,že kolem 19.00 h. jsou už obě spokojené pod peřinkou a usínají. Ze začátku protestovaly,ale pouhý fígl je v tom, že ať jakkoliv brečí,nesmí se z postýlky už znovu vyndat. Nám to trvalo 4 večery,kdy jsem mezi postýlkami stála, obě holčičky buď hladila nebo jen držela za ručičku a monotónně jsem na ně mluvila. Když utichly,z ložnice jsem odešla. Když znovu zabrečely, přišla jsem k postýlce a znovu na ně mluvila a hladila je,ale intervaly jsem zkracovala. Stačilo jim, že věděly, že o nich vím. K prosebnému pláči jsem zkusila přidat dudlík. Jak ho před tím nechtěly,tak teď ho přijaly a dnes - skoro po měsíci - už nemáme s usínáním problém. Když zapláčí,tak jen příjdu,pohladím je a potichu na ně promluvím a stačí jim to,aby okamžitě usnuly a spinkaly až do 2 nebo 3 hodin v noci, nebo chcete-li ráno. Krmení nám stále trvá tak hodinu,ale opět je po jídle a po vybrknutí okamžitě vracím do postýlky,kde samy usnou bez mé asistence a bez asistence tatínka,což považuji za naši "výhru". Ráno se pak budí na další jídlo až kolem 6 h.Ještě jsem zapomněla napsat,že si samy od sebe přibraly ke spánku látkovou plínku,kterou si ručičkou natlačí na tvář a už jim nic ke spánku nechybí.A já mám večer konečně čas přečíst si alespoň někde (jako tady) zkušenosti jiných.Přeji mnoho úspěchů všem.
0
...
napsal miluška , leden 28, 2009
Dobrý den , mám šesti měsíčního chlapečka kterej se mi budí třikrát za noc,to by nebylo tak hrozný, hrozný je to že od mé mléčné kryze co jsem prodělala všestinedělí pije muj syn jen zlahvičky nemohu ho žádnym zpusobem naučit zpět na prso a tak noc co noc sedim u odsávačky a odsávám své mateřský mlíko protože mám strach abych oněj nepřišla . Už mě napadlo vzdát se ale mlíčko mám takže jsem to přehodnotila a chodim každý večer odsávat a pak zase krmit a pak odsávat a tak to jde pořád dokola připadám si jako robot strašně mě to vyčerpává ale když se kouknu na synka je mi hned líp .A proto vás maminky prosím o jakoukoli radu jak ho zpátky naučit na prso moc by mi to pomohlo kdyby pil zase zprsu děkuji všem .
0
...
napsal Alena, leden 28, 2009
Ahoj Miluško,napadla mě jedna věc - nevím,jestli jsi to nezkusila,ale nepíšeš o tom. Zkus si koupit injekční stříkačku - aspoň 20 ml,natáhni do ní mléko a dej tu trubičku celou (na konci té stříkačky,nevím,jak to nazvat lépe) do koutku pusinky malému, do druhého kouktu dej tvůj umytý malíček - bříškem nahoru tak,aby jsi se dotýkala horního patra. Až ucítíš,že tě malý stiskl,tzn.že nasál,tak stříkni trochu mléka ze stříkačky a pak zas znovu až ucítíš,že tě jakoby zmáčkl horí dásní,tak zase trochu stříkni ze stříkačky.Je to nejbližší způsob ke kojení. Učily nás to sestry v porodnici,abys nemusela hned krmit lahví,protože té se neradi děti vzdávají.Ten příspěvek nad tebou je můj. Nepsala jsem všechno,aby to nebylo moc dlouhé a měli jste to chuť číst.Ale moje Johanka byla z dvojčat ta menší. Sací reflex mají obě dobrý,ale neměla takovou sílu sát,aby se najedla jako Rozálka,takže jsem ji už v porodnici takhle krmila.Jenže 20 ml jí bylo brzy málo,tak kjsem ji začala krmit z lahve. Prsa mám mala,takže mi nešlo je krmit najednou obě dvě.A hlavně byly spavé,takže jsem je dlouho u toho budila. Dodnes ji krmím z lahve odstříkaným mlékem a Rozálku kojím. Takže je krmím takhle obě najednou.Připrav se na to,že to trošku déle trvá,ale třeba malého zase přiměješ pít z prsa. Mléko odstříkavej dál,jestli ho máš hodn,protože by byla věčná škoda,abys o něj přišla. V láhvi ti v lenici vyddrží 24 hodin a můžeš ho i zamrazovat ve speciálních sáčcích,které prodávají v lekárně.V mrazáku ho můžeš skladovat 3 měsíce.Takže si můžeš udělat zásoby,jestli ho máš hodně.Protože určitě se ti bude hodit.JInak depky z toho,že jn odsáváš a odsáváš, ti věřím.Já je měla také,a to si vezmi,že já mám mrňátka dvě a musela jsem to kvůli nim zvládnout.Na ten kolotoč si zvykneš časem.Já si také zvykla.Dodržuji odsávání po 3 hodinách,kdy se mi stačí udělat dost mléka pro obě.Byla jsem z toho na dně.Protože jsem zjistila,že nestíhám nic jiného.Pak se to ve mně zlomilo.Řeknisi,že to nebude trvat věčně- maslím ten kolotoč.Časem si malý upraví čas na jídlo sám,takže budeš mít třeba nějakou hodinu pro sebe navíc.Jen si zvykni na ten pocit,že do běžného denního kolotoče musíš holt zařadit i odsávání a zbytek věcí uděláš,až budeš mít na ně čas.Špatně se mi na to zvykalo,ale musela jsem se s tím smířit.Věř,že jsem na tom hůř než ty,ale stojí mi to zato.smilies/smiley.gif.Přeji ti hodně úspěchů.
0
...
napsal Alena, leden 28, 2009
Omlouvám se za chyby,ale píšu rychle,abych to stihla smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif
0
...
napsal miluška, leden 28, 2009
Ahoj Alenko, chtěla bych napsat že jsem ráda že nejsem sama ale tohle nikomu nepřeju dlouho jsem se rozmýšlela jestli se toho vzdát nebo ne .
Musim říct že dvě bych nezvládla vžádnym případě ale taky vim že kdybi měla dvě tak budu zase dělat maximum .
Máž muj obdiv já bych se stoho musela zaručeně zbláznit .Děkuju za radu zkusim to a uvidim jestli bude uspěch.
0
...
napsal Jana-O, březen 18, 2009
Naše Adrianka byla od narození hodná a dokonce i v porodnici se budila jednou za noc.Byla hodně závislá na mléku a tak jak rostla začala se budit častěji, v šesti měsících se budila skoro každou hodinu.Vydržela jsem to měsíc a pak už jsem byla tak unavená, že jsem začal číst různé rady, jak odnaučit dítě kojit přes noc.V jedné knize jsem se dočetla, že dítě od 6.měsíců je schopno spát celou noc, záleží jen na rodičích jestli vydrží ten jeho pláč, a může prý trvat i týden.Tak jsem se rozhodla, že to s manželem vyzkoušíme, odstěhovali jsme se oba do obýváku a nechali malou spát v ložnici, v jedenáct hodin večer přesně jako hodinky se vzbudila a vyžadovala mlíčko, chodila jsem ji tam každé tří minuty, jak bylo doporučeno v knize kontrolovat, utěšit, ale mléko jsem ji nedala, po hodině usilovného křiku, už byla malá tak vyčerpaná, že začala usínat.Připadala jsem si jako ta nejhorší máma a strašně mě to trápilo, ale nechtěla jsem ustoupit, protože jsem si řekla, že by ten její pláč byl úplně zbytečný, kdybych to vzdala, trvalo to tři noci a malá se přestala budit, začala spát celou noc, ráno se pěkně napila a byla spokojená, já jsem se konečně pořádně vyspala a všechno se uklidnilo. Když jsem to vyprávěla našemu pediatrovi, tak mě na to řekl, že to byl sice drastický způsob, který nedoporučuje, ale když se osvědčil, tak nemá námitek.Proto všem maminkám doporučuji to vyzkoušet a vydržet, uvidíte, že to funguje a pomůžete tím sobě i miminku, které bude ráno vztávat odpočinutější a spokojenější.
0
...
napsal Paculka, březen 18, 2009
Vsechny maminy zdravim,mame 6-ti mesicni dcerku a jelikoz jsem musela od 4.mesice zacit prikrmovat sunarem i presnidavkami zacli jsme davat kasi na noc Hami a uz asi od 5.mes spi az do rana nekdy zacne pofnukavat a to ma bud vypadly cumlik nebo se potrebuje trochu napit cajiku ani se neprobere a spi dal oproti tomu co bylo je to parada za minutku spime zase obe.Takze zasytit brisko kasi a do hajan smilies/wink.gif doporucuji si vzit i deci caje na zapijeni sebou
0
...
napsal natalka, březen 19, 2009
ahojky maminy mam 4mesiční holčičku a velky problem s usinanim.Mala neumi usnout jinak nez u prsa semnou v postely.Už stim bojujem 3tydny a vyskousely jsme snad vse i nechat ji vyplakat.Po 5dnech vyplakavani zadna zmena kazdy vecer to same hruza a des.Ona nedokaze usnout sama.Plsce i u me v postely dokud ji nedam do pusy prso pak je klid a muzem ji hladit,mazlit a chovat jak chcem.Spi jen jednou dene a to v kocarku tak 3az4h a kdybych nesla ven nespi vubec.Kolikrat jeodpol unavena je videt,ze by spala,ale neusne a řve houpu ji v lehatku,vozim v postylce a ona neusne ikdyz je ospala.Jakmile ji vsak prilozim k prsu za chvily spi.Uz opravdu nevim co sni.Bojim se ze cim dele to bude trvat tim vic bude na prsu zavisla a problemy budou horsi.Muete nektera s maminek poradit?mooc dekuji
0
...
napsal Peťula, březen 26, 2009
Ahoj Natálko, mně taky moje holčička usínala jen u prsa, člověk pak rezignuje a je rád, že je klid:-) Ve čtyřech měsících jsem to ještě vůbec neřešila, ale je pravda, že když ji bylo kolem půl roku, začaly problémy. Usnula sice u kojení, ale jekmile jsem ji spící uložila do postýlky, probudila se a začla brečet. Na radu mé máti jsem ji nechala vyplakat, a i když mi to rvalo srdce, pomohlo to. Usínat se naučila. Být tebou asi to teď chvíli neřeším a pak to zkusím třeba zase za měsíc. Asi je ještě malá a potřebuje tě. Říkej si - jednou se sama usínat naučí, fakt! Až jí bude 10 ještě budeš ráda vzpomínat na to, jak se k tobě tulila. Přeji hodně síly, vím, že je to těžké, ale není to napořád:-)
0
...
napsal natalka, březen 29, 2009
ahojky Petule dekuji za prispevek a musim rict,ze mas pravdu.Uplne jsem rezignovala a prestala to resit a malou trapit pokusama,aby usinala sama v postylce.Uz pres tyden spi manzel v jinem pokoji a dcerka spi spokojene a pohodlne misto nej a je spokojena a my taky,ze se vsichni vyspime a s manzelem si chvily prosebe vzdy najdem.Snad az mala za 2mesice zacne papatpomalinku i jine veci nez jen mlicko treba si casem sama odvykne a nebo ji nechame plakat prece jen bude o 2mesice starsi a treba se to povede.Jinak ona je strasne sikovna a moc hodna porad se smeje a povida,vydrzi si sama hrad,ze si udela co potrebuji.Jen to usinani,ale to se snad nejak vyvrbi.
0
...
napsal zuzinda, duben 20, 2009
Dobrý den, také se připojím. Náš prcek od malinka spinkal krásně, v porodnici se vzbudil klidně i jen jednou za noc, doma pak také. Krásně přibíral, ale jak poporostl, začaly problémy s usínáním - museli jsme houpat v tašce z kočárku zavěšené mezi dveřmi a postýlkou, pak se zase zlepšil a usínal sám v pelíšku s plínkou pře obličej. V noci se začal budit a dotáhl to až na buzení a kojení po hodině. Po nějaké době už jsem sotva koukala, tak jsem najeli tvrdý režim - nechat vyřvat. Já byla nervozní jak pes. Je to hrozný, nechat brečet své miminko, ale vytrvali jsme a postupně si Adámek začal posouvat buzení na později a později. Teď mu je 10 měsíců (akorát dneska), večer dostane kaši, vykoupeme ho, vlezeme si spolu do postele, ještě si vezme mlíčko ode mě a spí. Dám ho k němu do postýlky a jdu pryč. On se vzbudí kolem 10,11, kdy si zafňuká a hned usne - buď si sám najde dudlík a dá si ho do tlamičky nebo - hurá, úspěch - usne i bez dudlíku. Pak se někdy probere kolem 1, to má většinou žízeň, dostane čaj a chrní a pak až tak ve 4, 5 a někdy i v 6 na kojení. A pak chrupká ještě do 8 nebo do půl deváté. Snažíme se ho naučit, aby se v postýlce přitulil k jedné hračce - má opičku a docela to začíná fungovat.
Akorát je sním veselo přes den. Po sváče, tak kolem 11 je utahaný, tka ho dáváme spát. On sotva udrží oči, jen mumlá, ale chechtá se, vstává v postýlce, hopsá v ní, celou si jí přestele a tohle vydrží půl hodiny, až hodinu. A pak padne a usne tak, jak je, třeba napříč postelí. Ale to už je dobrý, dřív, dokud neuměl stát, místo poskakování a chechtání řval.
Takže radím vydržet večerní a noční řvaní miminka. Já jsem to nikdy nechtěla dělat, ale nakonec jsem ráda, že jsme to udělali.
0
...
napsal Nikola , květen 08, 2009
Dobrý den máme doma 20měsíční holčičku. Večer chodí sp át sama, v ždycky jídáme do postýlky chvilku si pobrečí a usne sama.. v noci se někdy zbudí ale stači dát už jen napít, dudlíka a zase usne...takhle sme jí to naučili od roka a funguje to ..sem ráda a myslím si že když chvilku přetrpíte to jejich pobrekávání řvání na maminku či tatínka tak to určíitě zabere..a miminko zjistí že pro něho nikdo nepříjde a bude si hrát v postýlce než usne..smilies/smiley.gif
0
...
napsal Vanessa, červen 01, 2009
Dobrý den všemsmilies/wink.gif my máme skoto 5. měsíční dcerku a budí se tak 5x za noc. Moc se teda nevyspím, ale jde to. Od druhého měsíce spala skoro celou noc s tím, že se jednou max. dvakrat vzbudila, pak jako když utne a nic.Budí se 5x a hltá a hltá a hltá. Co se týče toho dát dítěti kaši před spaním dřív než se vůbec naučí jíst oběd,mi přijde trošku zbabělé.takové útíkání a zlehčování rodičovské povinnosti. já se budím skoro každou hodinu, jsem nevyspalá, ale absolutně všechno zvládám,uklidit,uvařit postarat se o dítě,manžela a nic mi nebrání v tom, jít zase v osm spát s malou, abych měla aspoň nějakou energii.úlohu maminek jsme si vybraly samy a upřímě smilies/wink.gif nečekám, že bych se do tří let vůbec vyspala a s tím jsem počítala už když jsem plánovala, že si pořídíme miminko.upřímě lituju maminek co se nevyspí ani když už děcka normálně papají a ani ta kašička jim nezabere a přeji jim,aby co nejdříve mimča spinkala tak jak mají - celou nocsmilies/wink.gif
0
...
napsal masulda, červen 02, 2009
Nam bylo 30.5 pul roku a stale se cesto budi 4,5x za noc, pred 14 dny jsem pridala zeleninku k obedu a vcera mel poprve kasi a vubec nezabrala, on je proste zavisly na prsu a vyzaduje ho. Nevim, jestli zvladnu nechat ho v noci plakat. No vcera snedl asi pul davku te kase, tak dnes zkusim celou davku a uvidim.
0
...
napsal Marcela, červen 02, 2009
Zdravim vsechny maminy.Samuel prave skoncil rok, nadale se budi v noci,kolikrat i 6krat za noc.Od te doby co se umel posadit a postavit, dela to kazdou noc.Vzbudi se, postavi se, zacne plakat az do te doby nez ja prijdu a opet ho polozim.Nikdy neprotestuje, okamzite usina.Neni to tim, ze ma hlad, nebo, ze nema dudlik, proste se probere a ceka az prijdu a opet ho polozim.Poradi mi nekdo, jak na to?
0
...
napsal RadkaR, červen 09, 2009
Mame to stejne jako Marcela.Malemu byl rok a porad se budi v noci, dokonce se mi zda, ze je to horsi a horsi. Nekdy je v noci vzhuru i 15x.Uz jsem z toho hodne unavena. Taky se vzbudi, postavi a rve a rve smerem ke mne, kdyz se pohnu, jeste prida a je neunavny, rve i tri hodiny, proste do te doby, dokud k nemu neprijdu a nepolozim ho. Doktorka nam radila, ze jedina metoda je, nechat ho vyrvat a nevsimat si ho, ze to pochopi za par dnu a bude spavat celou noc. Zrejme to vyzkousim a jsem zvedava, jestli to zaberesmilies/cry.gif
0
...
napsal LenkaUK, červen 16, 2009
Nase dcerka ma 18 mesicu a ja jsem se od osmeho mesice tehotenstvi jeste nevyspala ani jednu noc v kuse. Dokud spala u nas v loznici, tak se v noci budila, ja jsem ji kojila a ona opet usnula, polozila jsem ji do postylky a spala jsem do dalsiho kojeni. Kojila jsem asi 5x za noc. Pred casem jsem ale dceru prestehovala do vedlejsiho pokoje a zacal nocni horor. Probudi se, postavi se a rve. Nakojim ji, usne, ale sotva ji polozim do postylky, tak otevre oci a ihned vyskoci na nohy a rve. Uspavam znova, ale je to porad dokola. Nepomaha nechat ji rvat a odejit, my stejne neusneme v tom kravale a ona rve a rve, neunavi se, neusne. Nakonec skonci u nas v posteli a teprve tam utichne, obejme mne a v objeti spinka. Nikdy jsem nechtela davat dite k nam do luzka, ted to delam. Jinak bych se nevyspala ani minutu a uz bych se asi zhroutila. Preji pani Radce postesti, at se jeji syn unavi a usne, jak radila doktorka, ale v nasem pripade v to uz nedoufam.
0
...
napsal Lidule, červen 19, 2009
náš synek má 10 měsíců a budí se v noci 3x až 6x, dokud nedostane prso tak rve a rve a rve. Zatím jsme nic nezkoušeli,ale chystáme se nato. Jen nejsem příznivcem toho nechávat dítě vyřvat, ikdyž spousa lidí kolem mě to dělá. Myslím že spousta z Vás by si měla přečíst Koncept Kontinua. Doufám, že najdu nějakou metodu jak naučit syna spát celou noc, tak abych se vyhnula hodinovému řvu.smilies/angry.gif
0
...
napsal RadkaR, červen 22, 2009
nedávno jsem tady psala zoufalá, že náš syn nespává. Ale teď už je to více jak týden jinak. Konečně se naučil spát celou noc bez vzbuzení. Zkusili jsme metodu, kterou nám poradily zkušené maminky, že prý to zatím u všech zabralo. Prostě má maminka odejít z ložnice spát jinam a nechat vše na tatínkovi. Dítě je nejdřívě zaskočené, že tam není maminka, ale tatínek a že už ani mlíčko nedostane a naučí se tak spát. U nás to zabralo. Takže maminky, kterým dítě nespí a budí se v noci, zkuste jej nechat pár nocí s tatínkem. Nám to pomohlo. Konečně nám synek spává v noci. NEvěřila jsem tomu, ale zabrala tosmilies/wink.gif
0
...
napsal Adriana, červenec 03, 2009
Milé maminky. Po přečtení vašich příspěvků jsem se rozhodla napsat i já. Mám skoro 3 letého syna. Po narození měl veliké problémy s bříškem a tak jsme odstartovali první éru nespaní. Takže: první 4 měsíce spal malej v 10ti minutových intervalech. 10minut spal a poté 40 minut řval, řval a řval.Tak to bylo stále dokola. Od 4 měsíců se mi do 1,5roku budil každou půl hodinu. Byla jsem už úplně zoufalá a vyzkoušela úplně vše,vše,vše. Přála jsem si alespoň hodinu spánku v celku, ale bohužel. Ve dvou letech se situace zlepšila a nějakou dobu jsme vstávali 4-5 za noc, což pro mě bylo naprosto perfektní, protože jsem si alespoň trochu odpočala. Zhruba tak před 2 měsíci ale začal zase vstávat až 8x za noc a neustále řve. Nevim jestrli už jen vyžaduje pozornost, protože nechce ani pít, ani na záchod. Vůbec nevim co si počnu, protože v září nastupuji do práce a nevim jak to zvládnu. No a přes den už vůbec nespí. Kdyby jste si věděl někdo rady, prosím napište mi na emial Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript '> Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript Děkuji
0
...
napsal Leňa, červenec 20, 2009
ahoj maminky..tak jsem myslela,že jsem snad špatná matka a dělám všechno zle,jelikož jsem nedávno tady na netu četla články moudrých hlav,jak má dítě spát a jak toho docílit a jak to nemá vypadat.Skoto jsem po jejich přečtění propadla zoufalství.Teď už je mi ale mnohem líp:-)
Mám téměř půlročního chlapečka a ten se od narození budí na kojení asi co 1,5-2hod.Vzhledem k tomu,že jsem si chtěla trochu odpočinout,nechala jsem mrňouse spát s námi v posteli-tak ho jen zvednu,nakojím,položím a spíme dál.Čím je ale větší,je hrozně živý a já jsem v noci celá okopaná-točí se jak na kolovrátku.Tak jsem se rozhodla ho dávat do postýlky,kde sice neusne,usíná pořád u nás v posteli,ale po prvním nočním kojení ho tam šupnu.Ovšem,u nás je hlavně ten problém,že ne,že by řval,spíš kňourá,když se probudí,ale točí se a šprajcuje se do šprušlí postele a taky se odkopává a je pak celý studený.No,ale každopádně až bude malinko starší a bude se stále často budit,vyzkouším metodu spaní v obýváku.smilies/wink.gif
0
...
napsal Kasla, srpen 24, 2009
Synovi je 14 mesicu, od 1. zari ma utrum. Zkusím tuto metodu "nereagovat". Manžela odstehuju do obýváku, ať se vyspí do práce. Sice se nám to zkrátilo na kojení 2-3krat za noc, ale není to o žízni ani o hladu...a mě už to nebaví. Přeji všem klidně noci.
0
...
napsal Dominika, říjen 09, 2009
Upozornění - metoda nereagování na pláč dítěte způsobuje psychickou nevyrovnanost a duševní nevyzrálost v dospělosti. Samozřejmě, že dítě přestane brečet, co mu zbývá, ale v hloubi duše si tuhle zradu nese pořád sebou. Doporučuji knihu "Koncept kontinua". Sice neporadí jak spát celou noc, ale ubezpečí Vás, že to co cítíte je správné a hlavně (přece jenom to není taková doba) se to vyplatí. Mám 9měsíční Johanku, taky mi pije mlíko a krev 4x za noc...
0
...
napsal miroslava, říjen 18, 2009
mno talk ja to mam uplne jinak mam 3leteho a 1 a pul leteho syna denisek to je ten starsi mi spal uz od tri mesicu celou noc a jakmile jsem ho polozila do postilky okamzite usnul az do rana a tak to je i do dnes pokavad se mu nechce curat nebo se mu je spatne tak spinka,ale ten mensi je mu rok a pul a stale se budi sice se mu strci lahvicka do pusy a je ticho ale stejne je to desne stavat porad uz rok a pul v kuse minimalne 4krat za noc,to i ten muj nejmensi 3 mesicni prdolka samulka spinka a budi se mnohem mene nez ten prdola uz vazne nevim co s nim kojenej neni od malicka jelikoz jsem kojit nemohla a dudlik v roce zahodil a od te dobz ho nechce ani videt,takze opravdu nevim co s nim.smilies/cry.gif
0
...
napsal brona, říjen 19, 2009
dobry den vsem-ma holcicka ma 3 roky stale se casto budi-nekdy kazdou hodinu-jsem porad unavena-nevime si rady.kdyz se vzbudi-chce vstavat-jit do obyvaku a nebo chce pustit televizi.smilies/sad.gifuz nemuzu jsem bezradna.
0
...
napsal Jarmila, říjen 27, 2009
Ahoj maminky, buďte trpělivé!Můj synek se budil i po hodině a opravdu sál jako divý.Nemyslím si, že už malinká miminka jsou vyčůraná, jen berou realitu tak, jak jim ji vytváříme! Byla jsem hrozně vyčerpaná, malého jsem začala nechávat u sebe, když už jsem noční kojení prostě nezvládala a usínala. Ještě jako 8-měsíční se budil často, nyní oslavil 1. rok a budí se 1-3x, k ránu ho i nakojím. Asi trošku zabralo, když jsem mu prso nepodstrčila při každém probuzení - to pak ale za půl hodiny zkoušel znovu a já už dala:-) Ale postupně získal asi jistotu, že prostě tady pro něj stále jsem a začal spinkat spokojeně. Dejte Vašim dětem jistotu a užívejte si to mazleníčko, rychle odrostou a tělesný kontakt vymizí...Nakonec jsem se naučila, že je to tulení vlastně příjemné (a to jsem dřív někdy nervozou musela vstát z postele!) To nespavé mučení netrvá zas až tak dlouho v porovnání s délkou života...
Hodně sil!!!
0
...
napsal Ajka, listopad 01, 2009
Ahoj maminky.Mám kloučka 3.měsíce starého a se spinkáním v noci to máme všelijaké.V porodnici se budil každé dvě hodiny.Po příchodu domů se nám režim trochu upravil.Budil se tak 2x za noc.Nyní to máme nějaké rozházené,asi je to tou změnou času nebo co?!Někdy se vzbudí jednou,někdy zase poslušně prospinká celou noc a nechá nás s tatínkem odpočinout a někdy se vzbudí také 3x a vícekrátsmilies/sad.gif.Ale musím říct,že už se moooc těším až jednou nastane ten čas,kdy budeme spinkat spokojeně celou nocsmilies/smiley.gif.Ale jinak je to náš velký poklad a jsem za něj moooc ráda!!!!
0
...
napsal Petula, listopad 11, 2009
Dobrý den a nebo ahoj mamky smilies/wink.gif, mám již 6-tiletého syna a nyní roční holčičku. Obě děti nespavé. Filípek se budil v noci od malička cca po 20 - 30 minutách a kamarádky mi radily, že nejlepší je odstěhovat se do jiného pokoje. Přestěhovali jsme celý byt, aby měl vlastní pokojíček, ale noční martýrium pokračovalo dál. Ještě ve třech letech, kdy jsem nastoupila do práce se budil 2-3x za nocsmilies/sad.gif. Celou noc přepal až v pěti letech, kdy jsem opět otěhotněla a vše začalo nanovo. Kája je stejná a já jsem na ně pořád sama, manžel v práci a rodiče daleko. Myslím si, že každé dítko je své a potřebuje hlavně oporu maminkysmilies/wink.gif. Všechny jednou začnou spátsmilies/wink.gif. Tak se všichni držte a užívejte si to, trvá to opradu jen krátce
0
...
napsal Lenka K., listopad 26, 2009
Ahoj maminky,
zajimave cist vsechny zkusenosti. Musim rict, ze po 14ti mesicich nevyspani a buzeni se po 1 ci 2h jsem se rozhodla s tim neco udelat. Byla jsem vycerpana a nebyla jsem dobra matka. A tak jsem v noci prestala kojit. Metoda FERBER. Kdyz se decko probudi jde tam manzel po 5ti minutach. Nesmi dite chovat, jen k nemu mluvit a hladit a po chvili odejde. Je to s placem, to same se opakuje po 10min, 20, 30min atd. Prvni noc byla celkem tezka, ale vydrzela jsem byt vedle v loznici.Druhou noc plakal 45min, treti no 30min a od ctvrte noci spi do rana do 6h. ZAZRAK!!Funguje to. Pred spanim kojim, ale pak v noci treba jednou se vzbudi, ale po minutce spi dal. smilies/smiley.gifKazda zena to musi citi, ze je na to pripravena. Manzel to chtel udelat v 10ti mesicich, ale ja na to nemela srdce. Az prisel ten cas. Nebojte se toho.Hodne stesti. LENKA
0
...
napsal Marky, prosinec 08, 2009
Ahojte všichni,unás momentálně probíhá metoda ferber a jsme na čtvrtém dnu.Musím říct že to celkem pomáhá-ale pořád je to ještě spláčem,ale né tak dlouhýn jako poprvé.Malé je 13 měsíců a rozhodli sme se s manželem že přistoupíme na tuto metodu jelikož malou jsem uspávala na prso,což už bylo strašné a tak si naní zvykla že jinak už uspat nešla,a já stoho byla vyčerpaná.A to nemluvě otom že se mi vnoci neustále budila,několikrát,a dvakrát za noc jsem jí dávala flašku mlíka jelikož z prsu vše vypila a tak jsem si myslela že má hlad.Ted jsem byla u dcery a je to lepší,seděla v postýlce a neplakala,tak jsem jí pokložila a dala jí opět dobrou noc,jestli se zvedla to nevím,je tam ticho,za 5 min tam zajdu a uvidím.Jsem moc nadšená a úplně maximální radostsmilies/smiley.gifSPINKÁ,JUPÍÍÍÍ.
0
...
napsal ahojky, Vlaďka, únor 11, 2010
Ahojky, tak já jsem naprosto na tom stejně jako vy všechny. Mám 2,5 ročního syna, který večer nechce usínat a večer je neustále vzhůru. Není problém, když se budí každou hodinu. Manžel s ním spí v pokojíčku, ale zlepšení jsme se nedočkali. Postě začně ze spaní hulákat a když na něj hned nepromluvíme,tak se tím probudí. Je to hrůza. Taky jsem vyzkoušela kde co, ale úspěch žádný.
0
...
napsal Marky, únor 11, 2010
Chudáčku Vlaďko,nevim jak ti pomoci,takže ste vyzkoušeli NECHAT VYŘVAT?A nepomohloto?A ty uspáváš na prso nebo má malej dudlík?a jakto že se ti budí každou hodinu?Dáváš mu na noc kašičku nebo mlíko?Já jsem pár týdnu zpátky tjistila že mojí malé kašička na noc asi nesvědčí,že je prostě těžká-bouzela se mi taky pořád,budí dodnes ale né tolik,tak sem prostě začala dávat mlíko,plnou flašku.a je to lepší.určitě mi sem písni-a jestli jsi třeba na facebooku?
0
...
napsal Blanka, únor 26, 2010
Myjsme celkem nemeli se spaním problém, ale 1x za noc se nám budila docela dlouho. V roce a půl manžel rozhodl, že dceři pořídíme velkou postel a od té doby spí krásně až do rána.
0
...
napsal andy, březen 05, 2010
ahoj,mam holčičku markétku,a se spaním to taky nenínic moc už od začátku.kojim,ale začala jsem dokrmovat od třetího měsíce,protože jí to večer nestačilo,a chtela furt papat co hodinu,či hodinu a půl.s nutrilonem mi vydrží tak tři hodky a pak se to zas zkracuje.Dneska jsem teda začala s tou metodou,nechat vyřvat,je totiž zvyklá spát vedle mě v postýlce,já jí držím za ručičku a dávám dudlík,když vypadne.Ale nechce se mi chodit s ní už v osm spát,to totiž musím,aby nebyl řev.manžela už skoro nevidím,tak sme si řekli,že to zkusíme změnit.Můžete mi někdo poradit,když jí nechám brečet,nesmím jí dát vůbec napít z prsu?připadá mi to dost drastické,vůbec nepít až do rána u tak malé holčičky,nebo to mám zkusit,až bude starší?a taky,když mi v postýlce chvilku brečí,tak se pak jakoby protestně poblinká,no hrůza.To ji musím s postýlky stejně vytáhnout,a převlíct.co mi radíte
0
...
napsal pro andy, březen 15, 2010
Andy neuvádíš tady věk malé Markétky,takže je jí víc než 3 měsíce.Je to těžký já vím.Než dáš malou spinkat tak jí dej mlíčko tak hodinu před spaním aby ho srtávila a vklidu si oříhla,aby ti pak neblinkala-at má čas nato si vklidu odkrnout,najezená bude,a pak jí dej buď do postýlky,a dělejte to takhle:napřed 5min,vůbec tam nechodit,po 5 minutách tam jdi a řekni malé Markétce musíš spinkat a řekni jí že jí máš ráda a odejdi,potom 10min,po 10min tam jdi řekni jí to samé,a odejdi,pak je to zase 20min nechat a pak tam zase přijít.mojí malé je 16 měsíců a šly sme na tuto metodu někdy ve 14 měsících takže malá byla už odost větší.a taky sme si to skracovali,20 min vkuse bych jí nenechala plakat,nám to trvalo týden.
0
...
napsal Dany, duben 21, 2010
Ahoj, mám 5,5 měsíčního synka. Od narození spinkal krásně a od 2. měsíce se budil jen jednou v noci a pak až ráno. Toto se změnilo kolem 4 měsíce a do dneška se mi budí v noci často. Po 18 hod chodíme koupat, v půl 7 nakojím a v 19 už je v postýlce. Položím, pohladím, povím mu jak ho miluji, přitulím k němu kamaráda sloníka (občas pustím i písničku - je hrací) a odcházím. Z počátku plakal ještě než jsem stihla zavřít dveře, musela jsem k němu i 10x jít, ale intervaly se prodlužovali a dnes už se ani neozve a do 5ti minut chrní. Důležité, jak jednou položíš do postýlky, už ho nevyndavat ven! pokud samozřejmě nemá nějaké bolístky. Takže takhle krásně usneme, ale ve 23 jsme vzhůru a dokud ho nenakojím tak neusne a začne plakat. Pak už vstáváme co 3, někdy i co 2 hodiny. Zatím jsme nijak zvlášť nezkoušeli metodu "řvaní", ale asi nám nic jiného nezbyde. Nejhorší je,že bydlíme v bytovce, takže se nevyspí asi celý baráksmilies/sad.gif Tento týden jsme začali přikrmovat (zeleninka k obědu) - ta mu jede a zbaštil hned celou dávku:-) Kaše k večeři mu ale asi nechutná, snědl tři lžičky a začal ji plivat a plakatsmilies/sad.gif takže bříško si na noc nenacpal, jak jsem doufala, že se zasytí. Tak snad mu brzy zachutná, třeba jiná značka a bude spinkat celou noc. A to přeji i Vám všem:-) Jinak přes den spíme 1 dopo a 1 odpo tak 1,5 - 2 hodiny. Což je prima. Ačkoli bych ho ráda ukládala spinkat po jídle, ale někdy nám to vychází úplně naopak...probudí se a chce jíst:-/ Dá se tohle nějak upravit, aby prostě dostal oběd a šel spinkat? Možná to moc řeším, prostě tím, že Adámek nevydrží vzhůru a být aktivní déle než 2,5 hodiny tak nám to nevychází...časem se to ale jistě změní a bude více "čilejší" a jídlo se posune "samo" :-D
0
...
napsal Marky, květen 06, 2010
Pro Dany:Jen koj holka,a přikládej co nejvícsmilies/smiley.gifa nespěchej s normálním jídlem,nic malému neuteče,nezíská imunytu z přesnídávek,a normálních jídel-ale to mlíčko je důležitý,vím to já osobně jsem moc ráda že jsem malé neuspěchala žádný příkrmi,dávala sem jí mlíko do půl roku bez příkrmu a po půl roce jsem začala,a nic nám neuteklo,malé je rok a půl a má krásných 14kg,baští všechno a mlíčko má pořád,2-3 děně,+ normální jídlo a ovoce a vše ostaní.Tady kde bydlím je posty holek které to takhle uspěchali a dneska jejich děti trpí,mlíko už nechtějí pomalu vpůl roce-protože to cpou už normálním jídlem a imunyta taky žádná.PAMATUJTE SI TO ŽE TU IMINYTU NEZÍSKAJÍ MIMINKA POŘÁDNĚ TÍM JÍDLEM ALE TÍM MLÍČKEM.Já dávám Nutrilon 3 a pak přejdem na 4.
0
...
napsal stana, květen 31, 2010
ahoj vsem maminkam,mam ctyrmesicni dceru,kojila jsme ji bohuzel pouze mesic,ted davam sunarek,vecer v 7 usina,nekdy se ve 3 hod.ranovzbudi na jidlo,a ppak spi tak do deviti,nekdy spi celou noc do osmi minimalne,kdyz ctu vase prispevky,lituju ty maminy,ktere to stesti nemaji a detatka se jim budi a placou,to ja neznam,snad to neprijde.)))tak preji pevne nervy s pranim,aby jejich prckove tez v noci spinkalismilies/smiley.gif
0
...
napsal Marky, červen 02, 2010
Ahoj Stáňo,mě malá spala do půl roku celou noc,od půl roku se mi začala vnoci vzbozet,dneska rok a půl a ještě se mi drobet vzbouzí ale zase hned usne.
0
...
napsal stana, červen 05, 2010
no tak to mi ani nerikej,ze neni vsem dnum konec a ze se bude mala buditsmilies/smiley.gif)uz jsem zvykla,ze chrni smilies/smiley.gif)ale kdyz se vzbudi,nevadi,hlavne kdyz zas brzy usnesmilies/smiley.gif)treba,az porostou zoubky,bude po klidu,uvidimesmilies/smiley.gif))
0
...
napsal Marky, červen 09, 2010
Stáňo,každé miminko je jiné,tudíž si nesmíš připouštět pochybnosti otom že tvá malá se bude budit také.
Přeji vám aby vám malá krásně prospívala a spinkala celé noci napořádsmilies/smiley.gif
0
...
napsal Lendul, červenec 19, 2010
Já mám 15ti měsíčního chlapečka a v noci vstávám a vstávám. Postýlku vůbec nepoužíváme, spí mezi náma v posteli. Ale už se připravujeme na ten řev, až ho začnem zas na postýlku zvykat. V posteli s náma spí kvůli mé lenosti. Malej je totiž pořád kojenej a v noci vyžaduje pomazlení s prsama smilies/grin.gif Tak abych nemusela pořád vstávat a líp se vyspala, jen se natočim, malej se napojí a po chvilce zase usne. Je to sice pohodlný, ale mám pocit, že napořád. Navíc malej je na mlíčku vážně závislák, rostou mu zuby, nic mi nejí, místo snídaně, oběda, večeře - kojim a kojim, normální jídlo mi sní jen v minimálním množství. Přitom je synek cvalda, žádnej hubeňourek. Hold mám místo mlíka asi salko smilies/tongue.gif
0
...
napsal Lendul, červenec 19, 2010
Ještě jsem zapomněla napsat, že v porodnici se mi taky nepřisál, a když, tak špatně, bradavky mi strašně moc bolely, doma jsem celý šestinedělí chodila nahoře bez, nesnesla jsem jedinej dotyk. Kolikrát jsem kojila i s pláčem. Celý šestinedělí jsem odstříkávala a krmila stříkačkou. Bylo to moc náročný, usínala jsem ve stoje, ve dne v noci jsem odsávala a krmila malýho. On sice chuť měl, ale to prso nedokázal vzít (přitom bradavky mám krásně čudlíkový :-) Mlíka jsem měla strašně moc už v porodnice, tak jsem se ho nechtěla jen tak vzdát. 1,5 hodiny odsávání, pak krmení stříkačkou, uspávání, navíc prdíky... Pořád dokola. Po šestinedělí se mi synek chytl na prso, prsa se mi asi po 3-4 měsících zhojila a kojím doteď, pořád a pořád. Je to strašně pohodlné. Malej nemá žádný problém s kůží (sama mám atopický exém), nebyl během dosavadních 15ti měsíců ještě nemocný (kromě dvou rýmiček). Všem maminkám bych chtěla vzkázat, ať kojení nevzdávají, pakliže mlíčko mají a věřte že těžké začátky opravdu netrvají věčně, i když se může tak zdát! smilies/wink.gif
0
...
napsal Marky, červenec 19, 2010
Ahoj Lendul,já taky pořád kojím,a mlíčko nutrilon dávám páč už svojrho tolik nemám,maé je 20 měsícu,.Mlíčko je nejlepšísmilies/smiley.gif
0
...
napsal McknightFannie19, srpen 28, 2010
If you want to buy a house, you would have to receive the home loans. Moreover, my brother always takes a collateral loan, which is the most useful.
0
...
napsal Martina226, říjen 23, 2010
Dobrý den
naše 8 měsíční holčička neustále usíná u prsu. Snažím se ji naučit usínat sama v postýlce, ale po 30 minutovém řevu (to není pláč, ale řev)se totálně pozvrací. Takže dosáhne svého a já ji vezmu, převléknu a nechám usnout u prse. Nevíte jak z toho ven? Nechci ji nechat zvracet každou noc. Děkuji Martina
0
...
napsal Marky, listopad 22, 2010
to znám,já jí uspávala taky takhle dlouho,pak sem přistoupila nato nechat vyřvat,a šlo to celkem hladne.malá mi z brečení nezvracela.
0
...
napsal Pomocnice, listopad 24, 2010
Potřebuju pomoc moje ditě nespí samo od tý doby co nemá dudlík tak spí smím manželem.Já a manžel si myslíme že je to tím že stím dudlíkem se cítila v bezpečí ale přece jí nebudu dávat ve třech letech dudlík bude mít potom křivé zuby. Prosím poradte mi Dekuji předem
0
...
napsal Maci, únor 02, 2011
Mam 18 mesicniho syna, ktery se uz od narozeni budi kazde dve hodiny na kojeni. Umele mleko z flasky nechce, obcas pije kakao z hrnicku, ale v noci vyzaduje jenom prso. Pokud mu nerostou zuby tak ho kojim tak 3x za noc a kdyz mu neco je,tak treba kazdou hodinu. nevim, jak ho odnaucit zavislost na prsu, premyslela jsme ze odjedu s manzelem na dovolenou na tyden a necham malyho s babickou.. Zkousela jste to? Trochu se bojim zanetu a ze to bude mit na maleho nejaky psychicky dopad, ale neco udelat musime, nechci kojit do 5 let!smilies/tongue.gif
0
...
napsal Marky, březen 12, 2011
Marci nikam nejezdi,nenechávej malého nikde!!!!Já sem malou odnaučila tak že jsem si na prsa nalepila napláplast,přes bradavky a ukazáala sem jí to,a že tasm mam bebíčko,koukala nato jako blázen,a do týdne bylo po všem,zvykla si parádně.Nikam nejezdi!!!Seš matka ne zvíře,a malej je dítě a né pes kterého necháš jinde,navíc malej tě potřebuje.Kord když je závyslí na tvých prsou,kord vnoci,už vidím jak by ti rodiče volali že malej brečí a chce máminku a prso,a babi m,u to prso těžko dá-D.Bud trúělivá.M
0
...
napsal ok, květen 04, 2011
smilies/smiley.gifsmilies/smiley.gif habdgeifdj
0
...
napsal JanaPol, červen 09, 2011
Zdravíčko, mám 2 letého syna a od narození vstával několikrát za noc, pak před necelý rokem začal spát celou noc,ale jen na měsíc pak jsme šli do nemocnice a od té doby se pořád v noci budí. od roka a pll je sám v pokojíčku, už i tam semtam začal spát celou noc, ale bohužel i ted vstáváme minimálně 2x za noc josu i noci, kdy to nelze spočítat na jedné ruce... nevím co s tím.. ráda bych jako každá mám aaby už spinkal celou noc.... :-/ nedaří se...
0
...
napsal Jarka, červenec 28, 2011
Mám 16měs.syna a budi se i 10krát za noc.Pije v noci dost čaje.napije se a zase usne,a tak to jde dokola,k ránu se budí i co hodinu.Nepomohl ani homeopatický sirup.Jsem děsně unavena.Mám 6dceru a tá spí celou noc od narozeni.Moc prosím o každou radu jak spát v kuse aspoň 5hodin.Děkuji
0
...
napsal Hanka K., září 07, 2011
Zdravím, jsem na tom podobně. Malému budou 2. Čekáme druhé dítě a Jeníček spí čím dál hůř. Cpe se nám do postele, kde se 2 h vrtí a pak se ještě asi 100x do rána budí. Jsem nevyspaná, unavená, frustrovaná. Zkoušela jsem i krátit polední spaní. Přespalý rohodně není a prostě nic nepomáhá. Když jsem ho nechala, tak vždycky 2 hodiny řve a nespíme samozřejmě stejně nikdo. Za měsíc porodím a k tomu všemu budu vstávat ještě k malé. To prostě nemohu přežít....
0
...
napsal Martinaa, září 09, 2011
A já doufám, že věkem to odezní...za měsíc nám bude rok.po dnešní noci mám pocit, že už nemám zrníčko sil...jsem zoufalá, vystresovaná, unavená,bezradná chce se mi brečet asi potřebuju psychiatra, protože po skoro roce nevyspání, některou noc asi skočím šipku z okna...i když ani na to už asi nemám sílu...Adam se budí asi 10x za noc...některá noc je ,,luxusní,, to se vzbudí asi 5-6x...nekojím asi od 10m..ale v noci vypije víc jak flašku čaje...pokud mu jí nedám a nechám ho plakat dostane úplný amok, je z toho řvu celý zpocený a vzlyká, že se nemůže skoro ani nadechnou...je mi jasné, že pak ten čaj opravdu potřebuje po takovém kraválu by vyschlo i mi. Dám mu ho a zase usne, ale tak za 1-2 znovu...teď mu zkouším dávat v noci mlíkotím se nám akorát prodloužil jeden interval a po mlíku spí i 3h v kuse, ale pak zase..nemůže mít přece hlad, na noc dostává kaši, nebo plnou flašku mlíka..nic, prostě nic...jediné +, že usíná krásně sám kolem 8h ale od cca 22h začíná opravdový teror!! Prosím pište jestli najdete tuto diskuzi, rady a tipy i dále. Maminky které se tady chlubí že jim dítě spí od malinka i 13h v kuse zrovna nepotřebuji.
0
...
napsal Eva1, září 15, 2011
Zdravím, Marťo mi máme doma to samé, akorát je malému o měsíc mín. Uplně tě chápu. V úterý jdeme do poradny tak třebas nam Mudr. dá nějakou radu. Kdy jo písnu ji sem. Držím palce ať to vydržíš...Taky kolikrát ráno když se malý probudí se mi chce spíš brečet než se na něj usmívat, ale pak si řeknu, že to jednou skončit musi...smilies/wink.gif
0
...
napsal LenkaD., září 21, 2011
Zdravím. Nespavost dítěte je něco, za co jsou v drtivé většině odpovědni rodiče (matka), nikoli dítě. Se schopností spát se nerodíme, musí nás to někdo naučit, u někoho to jde snadněji u jiného hůře, ale pokud je dítě jinak zdravé, za noční nevyspání si rodiče mohou sami - i když to zní krutě. Zkuste si přečíst knihu "Dětská nespavost : co dělat, když vaše dítě nemůže spát / Eduard Estivill". Doporučuji z vlastní zkušenosti.
0
...
napsal Zlucie, září 27, 2011
Ahoj vsem, nasemu synovi je necelych 8 mesicu a noce nam davaji zabrat. Dnes jsme vstavali po hodine. Rostou mu i zoubky, tak je to vrazedna kombinace. Kdyz se vzbudi, nedam mu pokazde prso, ale nekolikrat si ho vybuli. Chystam se na metodu vyplakani a jiny pokoj. Mam ale dotaz. Vzhledem k tomu, ze zatim nevzal na milost zadne jidlo krom meho mlika.... nebude mit v noci hlad? Nedostava kasi ani UM pred spinkanim, tudiz zadne zasyceni na noc? A pokud mate tip, jak to do nej dostat, budu taky moooc rada. Dekuji vsem predem
0
...
napsal ŠárkaK, září 27, 2011
My máme 5 měsíců starého Davida, spinkal krásně už po přinesení z porodnice, ale asi od poloviny září se najednou začal v noci budit a vyžadovat prso. Nešlo o žádné žužlání, mohutně tahal. Zrovna jako Lucie jsme řešili zasycení, moje máma mi poradila, že mám zkusit na noc do odstříkaného mléka přidat vanilkový pudinkový prášek. Kupuji ten od dr. Oetkera, dávám tak lžičku a půl a dobře to protřepu, malému to chutná (teda neprská to a nestěžuje si) a hlavně, spinká..tak snad to někomu taky pomůže.
0
...
napsal Zlucie, září 27, 2011
Jenze ten nas darebak nechce flasku, lzicku, nic. Jen prso. Takze mu to nemam jak do te papulky dostat. smilies/cry.gifsmilies/cry.gif
0
...
napsal ŠárkaK, září 29, 2011
Myslím,že v osmi měsících se děťátko jenom mlíčkem neuživí, ale jak to do něj dostat, když nic nechce, to nevím...kojit do smrti ho nemůžeš, asi bych se poradila s pediatrem.
0
...
napsal Zlucie, září 30, 2011
Bohuzel ani pani dr neporadila. Veme si do ruky co vidi u nas, ale nenapucne se tim. Jsem ale v klidu, do patnacti ho mit u prsa nebudusmilies/grin.gif
0
...
napsal RuzenaCemusova, listopad 03, 2011
Aohj, Všichni tady píšete o uspávání přes noc to nám problém nedělá mám 4měsíční dceru a tu večer po koupání najedenou dám do postýlky chvilku se kouká a pak usne sama a vzbudí se v 5 ráno tak nakojím a zase šupnu do postýlky a malá hned usne. Spíš mám jiný problém potřewbuju poradit s tím jak mám malou uspat přes den? Malákdyž se jí chce spát tak strašně pláče že to nevydržíma nechám ji usnout u prsa jenže pak jí třeba 2 hodiny držím v náručí dokud se neprobudí a když jí chci přendat do postýlky tak pláče až dokud jí zase to prso nedám a dudlík si bohužel nevezme proč v noci to jde bez problémů a přes den ne? Zkusila jsem už všechno poraďte jak to děláte vy?Děkuju
0
...
napsal evulik1, listopad 08, 2011
Ahoj maminky...ja mam 4m chlapecka mam problem v tom, ze nevim jak ho mam naucit spinkat pres den sameho nebo mu mam udelat nejakej rezim, ale problem je v tom, ze nevim jak?????Vecer rezim mame kolem 19 usne a v noci se budi tak 1 az max 3x ale ve vetsine 2x. Papa zatim jenom Nutrilon a pres den papa kazdych 5 hodin a spi vselijak ale vzdy bud na rukou nebo 90% v uatosedacce ho uhoupu. Zkousela jsem plac plakal 1,5 hodiny a nic samozrejme uz nemohl dejchat tak jsem ho vzala a usnul pak hned. Dalsi problem je ze ja bych ho i nechala ale trpi na nudliky v nose takze pak kdyz place nemuze dychat. Poradte prosim co s tim mam delat pres den a jestli se mam nejak uz zacit snazit aby spal celounoc ale nevim jak????? Dekuji moc jinak je hodnej smeje se a je sikovnej jenom nechce spat a bojim se kdyz bude vecsi a vecsi ze nebude mit zadnej rezim pres a amam z toho obavu.....Dekuji vam moc za vsechny rady
0
...
napsal Juliana, listopad 10, 2011
ahoj maminky,tak ja mam 3mesicni holcicku a nebere mi ani jednoho dudlika.ted mi zacala spat vic pres den a v noci se mi budi po hodine a chodi spat kolem pul noci,nejsem schopna ji nechat vyrvat pred spaniim.jsem na ni sama a jsem zoufala,kdyby mi brala dudlika bylo by to lepsi.nevite nektera z vas jak ji mam naucit na dudlika,cetla jsem si par vasich komentaru,ale nic nepomaha.kazda rada mi pomuze diky
0
...
napsal mersi22, prosinec 01, 2011
tak vidim ze se spankem je vazne velky problem.my to mame uz id narozeni.kojila jsem jen 2.mesice a pak jsme stratila mleko a presla jsme na UM a pak to zacalo.mala plakavala cele dny a cele noci doktorce jsem porad rikala ze ju urcite boli brisko ale rikala ze je to normalni nez si na UM zvykne ze muze mit i zacpu atd. a ze po tretim mesici to prejde..tak jsem rekla ze to teda jeste vydrzim.mala mela skoro 4.mesice a uz to bylo k nevydrzeni tak jsem rekla aby me poslala do nemocnice an vysetreni a tam ji zjistily ze ty neustale krece a bolesti mela protoze ma alergii na mleko.nasadily ji specialni stravu a od te doby to bylo super budila se tak 3x 4X za noc ale za par dni se zacala porad budit.mala ma 6.mesicu a uz ji nedavam ani do postylky a spi s nama protoze uz me nebavilo se porad zvedat k postylce budi se zhruba 30x-40x za noc a ja jsem an pokraji sil jeste do toho ted zuby nastesti uz ma dva prozezeane tak si rikam ze by se to mohlo trochu zlepsit ale zatim nevidim zadnou svetlou nadeji.smilies/sad.gif jsem srasne mekka tolikrat jsem ji rekla ze uz k ni nevstanu at si trochu pobeci tolikrat jsem si rekla ze ji dam do postylky aby usnula sama ze to musim vydrzet aby to k necemu bylo ale ja na to proste nemam.od malicka jak mela ty bolesti tak jsme ji uspavala na rukach pa mela obdobi kdy nechtela tak jsem ji placala po zadku a hladila ji kazdou chvilku neco jineho a ja uz jsem na dne.nespi ani pres den a je to strasny dabelsmilies/smiley.gif i kdyz vim ze nekdy se vsteka a vydomaha si neco placem stejne ji podlehnu a vim ze jestli to tak necham budu to mit tezke.jsem celkem razneho typu a jen tak me neco nerozhodi a mam vydrz ale male vzdy podlehnu mozna proto co si za toho pul roku vytrpela.kdyby mi aspon nekdo poradil co mam udelat proto aby spala aspon celou noc ale dala bych vse za to kdyby se budila tak 4x.davam ji sedalii je to sirup na spani ale ten taky nazabral...POMOC..
0
...
napsal Tatiana, prosinec 20, 2011
Vsem ahoj,taky se pridavam do klubu smilies/smiley.gifMam 16 mesicni holcicku,v noci se nam budi alespon 5x....absolutne nechapusmilies/sad.gif Musim ji dat dudlik nebo napit,aby zas usnula. Sranda je,ze do 6 mesicu nam spala celou noc,vubec se nebudila na mlicko...cim to,ze ted se budi tolikrat?! Chjoooo...jinak nam pres den spinka uz jen odpoledne 2 hodiny,clovek by cekal,ze kdyz pres den ma tak malo spanku,tak v noci bude chrupkat jak budulinek,ale ee smilies/grin.gif
Snad se nam podari neco vynalezt a konecne se prospatsmilies/smiley.gif

Pevne nervy
0
...
napsal Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript , leden 17, 2012
Ahoj Ruzenko,tak my mame stejny problem s tim spanim pres den,taky jsem malou porad drzela v naruci pri kazdem spani ale rezignovala jsem a udelal ji pelisek u me v posteli kdyz nechce byt v postylce.Dala jsem ji pekne meky polstar na kterem spim ja a to proto aby me citila a nemusim ji drzet.Uspim ji teda v naruci a supnu do te me postele a jeste davam pod oblicek plinecku jako mazlicka.Uz kdyzji uspavam tak ji ma pod tvarickou aby si nelehala na studene kdyz ji supnu do postele,musim rict ze nam to trvalo dlouho nez si na to zvykla ale zvykla si.Hodne zdaru
0
...
napsal mihalunka, leden 21, 2012
zdravim, mam take problem se spanim v noci, je mu 8 mesicu, uz dva mesice nekojim, ale v noci minimalne 5x vstavam a maly pije mléko z flasky. Vsude se pise, ze je potreba deti odnaucit v noci jist, pit. Ale ja prisla na to, ze kdyz je na noc u babicky tak se vzbudi max jednou, cucne si a spi dal. Ale doma to je des.. spi ve svem pokoji, ve sve postylce a budi se co dve hodiny. Bydlime v panelaku, takze nejake vyrvani moc nejde. Zkoseli jsme to 5dni .. ale dokazal rvat tri hodiny v kuse a to se fakt da sousedum tezko vysvetlit! Ma nekdo nejakou zkusenost proc u babicky spi a jinde ne? Meli jsme doma dokonce pana s virguli, ktery nam rekl ze skoro vsude v byte jsou negativni zony.. ale na to poprave moc neverim! Musi to byt necim jinym.????
0
...
napsal Peťa, duben 21, 2012
Ahojky nevím si rady s mým 3-letým synke,,,v noci se budí každou chvíli asi kvůli žízni....pořád chce pít vypije mi i 3-4 flašky od jupíku za noc...už jsem unavená a nevím jak ho to odnaučit..Doktorka říkala že jak nepije moc přes den tak to dohání v noci...ale i tak mito nepřijde normální..takový dítko by mělo spát celou noc..
0
...
napsal AlvaradoBeverley, červenec 23, 2012
I think that to get the business loans from creditors you must have a great reason. But, one time I have got a commercial loan, because I wanted to buy a house.
0
...
napsal winiw, červenec 26, 2012
Pro Mihalunka: To musí být tedy o nervy když dokáže plakat 3 hodiny! Může mu prospívá změna prostředí, ale myslím že určitě je dobře, že jej necháváte v pokojíku a nedáváte si ho k sobě, že ho nerozmazlujete ;-) každý zlozvyk se těžko odbourává. Zkuste ať přespí ještě jinde, třeba zkuste o víkendu chatku, ať je na čerstvým vzduchu, v městě se taky musí špatně spát, a s těmi negativními zónami bych to úplně nezahazovala, sice to zní divně, ale jsou místa, kde člověku vstávají chlupy na rukou, a třeba jak je to čínský feng-shui tak podle toho zase pomůže rozmístění nábytku, tak to zkuste, za to nic nedáte, zkuste změnit místo postýlky apod., vyvětrat před spaním nebo zajít na procházku, a nebo zkuste si zajít do kostelíka pro svěcenou vodu a jen tak s ní pokrápit byt, myslím že za zkoušku to stojí. To je asi vše, co mne napadá. Ale pokud byla v bytě nějaká negativní energie, třeba hádky a já nevím co, nemusí být vaše, tak si myslím, že se to tam drže může.
Pěkný den a držím palce+
0
...
napsal winiw, červenec 26, 2012
Pro Mihalunka: To musí být tedy o nervy když dokáže plakat 3 hodiny! Může mu prospívá změna prostředí, ale myslím že určitě je dobře, že jej necháváte v pokojíku a nedáváte si ho k sobě, že ho nerozmazlujete ;-) každý zlozvyk se těžko odbourává. Zkuste ať přespí ještě jinde, třeba zkuste o víkendu chatku, ať je na čerstvým vzduchu, v městě se taky musí špatně spát, a s těmi negativními zónami bych to úplně nezahazovala, sice to zní divně, ale jsou místa, kde člověku vstávají chlupy na rukou, a třeba jak je to čínský feng-shui tak podle toho zase pomůže rozmístění nábytku, tak to zkuste, za to nic nedáte, zkuste změnit místo postýlky apod., vyvětrat před spaním nebo zajít na procházku, a nebo zkuste si zajít do kostelíka pro svěcenou vodu a jen tak s ní pokrápit byt, myslím že za zkoušku to stojí. To je asi vše, co mne napadá. Ale pokud byla v bytě nějaká negativní energie, třeba hádky a já nevím co, nemusí být vaše, tak si myslím, že se to tam držet může.
Pěkný den a držím palce+ Já mám půlročního chlapečka a od tepla se začal v noci budit častěji, pžed tím spal celkem pěkně. asi jsem ho naučla nějakému zlozvyku a od té doby se budí pravidelně už v 11 večer a pak asi po 2 hodinách, jen k ránu tršoku prospí. Pořád jsem jen kojila, přikládala k prsu. Pak jsem zkusila jen čajíčky plus jednou z prsa. Tak jsem dnes dala na tuto radu, o půl 11 plakal do 11, opravdu řval až kukcal, měla jsem o něj strach ale nevstala jsem k němu, za půl hodinky přestal a spal až do 5! Tak jsem zvědavá, jak se nám to povede dnes.
0
...
napsal pipina, září 17, 2012
nam spi celkem tak 5 hod.za cely den i noc,to je super detatko!
0
...
napsal Lena, září 29, 2012
je vidět, že každé dítě je jiné. Naší malé je 9 měsíců a už jsem z toho unavená, přes měsíc se budí v noci každé dvě hodiny někdy dřív a někdy déle, přes den nechce být v postýlce vůbec a brečí. Zkoušíme co se dá, sedět u postýlky, držet za ruku, masáže atd. a zatím nic nepomáhá. Přes den se brání spánku, usne v kočárku pouze nebo na balonu, ale za půl hodky je vzhůru.
0
...
napsal Lenka 5.listopadu 2012, listopad 05, 2012
Dobrýden mám skoro 5 měsíčního chlapečka a máme problém se spaním zkoušela sem všechno a nic nezabírá dámm ho spát třeba v 8 a v 9 je vzhuru aztreba do 11 a tomu davam kasicku nanoc ajeste potomm kojim a stejne mi nespi pritom ve 3 mesicich mi prospal i celou noc ale ted uz vubecje namě hrozne fixovanej nwm si už rady už sem vycerpana doufám že semu to zase změní a mi s pritelem se vyspime .
0
...
napsal DARLENEKnight, prosinec 07, 2012
If you're in not good state and have got no money to move out from that point, you would have to receive the mortgage loans. Just because it will help you unquestionably. I get secured loan every single year and feel good because of it.
0
...
napsal FLOSSIEBowen, prosinec 09, 2012
All people deserve wealthy life time and home loans or just short term loan would make it much better. Just because freedom bases on money state.
0
...
napsal EdwinaZimmerman, leden 21, 2013
This is good that people are able to receive the business loans and it opens completely new possibilities.
0
...
napsal LindaPOPE33, leden 21, 2013
Don't have money to buy some real estate? Don't worry, just because this is real to take the mortgage loans to solve such problems. Thence get a financial loan to buy all you need.
0
...
napsal kachnít, leden 23, 2013
Holky já mám roční holčičku a v noci jsem jí přestala kojit až teď. Myslím si, že měla celý ten rok nárok na jedno až tři noční přitulení k máminu prsu. Teď už kojim jen ráno a je to taky OK. Ale u nás ráno znamená v šest a vstávačka. Taky je důležité přistupovat k tomu s citem. Když je velké vedro, nebo když dítě nepije moc přes den tak v noci může mít opravdu žízeň a pokud nechce v noci čaj tak kojení je nasnadě. Moje malá nepije skoro vůbec cpu to do ní horem dolem ale prostě nechce. Umí vypít deciapůl najednou ale jsou dny kdy v roce vypije jen třicítku. Ale holt asi nepotřebuje. Už to neřeším. Pití nabízim jak to jde a s kojením pomalu končíme. Jak jsem psala už jen jednou ráno. Ale pokud je dítěti pět měsíců, tak noční kojení není důvod odbourávat pokud to je třikrát za noc tak to tak má být.
0
...
napsal Ritka , červen 28, 2013
No, dítko všechno naučit nelze, někdy si prostě bude dělat věci, které přirozeně cítí. Upřímně četla jsem hodně návodů a zaručených tipů, jak dítě uspat, a i jsem jich hodně zkoušela. Ale jednoduše to nefungovalo. Super blog je na e-shopu s matracemi kde jsem našla hodně tipů a článků, které mi to trošku v hlavě ujasnily. Doporučuji
0
...
napsal Lada, listopad 27, 2013
Mam dva syny, jsou od sebe tri roky. V 19 hod.dostali najist - kojila jsem - a spali oba 12-13 a vic hodin vkuse bez probuzeni. Podotykam od doby narozeni. Mozna je to o kvalite materskeho mleka, pozdeji o kvalite krmeni, klidu a pohode v rodine, pravidelnosti vsech "ritualu" dne.
0
...
napsal Lada, listopad 27, 2013
Mámy, buďte důsledné, dodržujte režim a vyplatí se vám to.
0
...
napsal 1983Lenka, srpen 29, 2014
Ahoj, s dvouletou Natálkou jsme nespali s manželem celé noci. Bylo to fakt na hraně, po nocích jsme se střídali, ve
dne chodil Vojta do práce, večer už jsem byla vždycky na dně jen z toho, že jde malá do postýlky. Pomohla nám usínací
metoda na minuty, asi nejlíp je popsaná tady: http://www.erada.cz/?p=155 Musí se vydržet a nevzdat to. První dvě noci jsme museli i převlékat postýlku. Držím vám palce!
0
...
napsal anonymní , červen 03, 2015
Lámat dítě nepřirozenými pokusy , tzv. učení spát nemůže do budoucna přinést nic dobrého. Schopnost dítěte samo spát celou noc dozrává až ve 27 měsících, nechte se vést dítětem, samo k tomu dozraje. Je třeba jej často kojit pro dozrání pocitu jistoty, aby se zdravě vyvíjelo. A samozřejmě spát spolu s dítětem. Samo zatouží po vlastní postýlce ve svém pokojíčku mezi 2,5 až 3 rokem, kdy dozraje pocit bezpečí. Dítě vás miluje a potřebuje, tak mu zbytečně nepůsobte traumata, která si ponese celý život. Toto vše je dávno známé, tak proč se stále opakují nesmysly o spánku 6ti měsíčních miminkách, když výzkumy dávno ukázaly jiné poznatky?
0
...
napsal karel, červen 29, 2015
zdravim, syn nechce chodit sám spát. Myslím, že už na to má věk, ale vždycky je to velká scéna a nakonec jde někdo s ním. Máte nějakou radu?

Napiš komentář
menší | větší

busy
 
Webhosted by Dpoint - web & design $ shop